12 Ekim 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 13. Hafta!

Bu hafta doktora gittim. Doktor ultrasonla bakarken tatlı kuşum kolunu birden yukarıya çekiverdi. O an aşık oldum ona. Nasıl cool bir hareketti o öyle ya :) Babası göremedi ne yazık ki. Çünkü işi çok yoğundu gelemedi benimle kontrole. Ben de hiiiç kızmadım tabi ona, biliyorum kalbi bizimleydi :) Bu ara böyle bir anlayış geldi bana ki inanılır gibi değil :)

Eşek sıpası kıpır kıpırdı sürekli. Neyse çok uğraştırmadı doktorumuzu da ense kalınlığı ölçülebildi. Ense kalınlığı normal sınırlar içindeydi. Sonra doğru Düzen Laboratuvarı'na gidip doktorumun kağıda yazdığı bilgilerle birlikte kan verdim. İki gün sonra ikili testin sonucunu mail attılar. Ama o iki gün nasıl geçti bir ben bilirim bir Allah. Neyse ki sonuçlar iyiydi.

Doktorum demir hapı yazdı bana. Düzenli olarak her gün bir tane kullanmam gerekiyor. Okuduklarımdan öğrendiğime göre demir emilimini en çok arttıran şey C vitaminiymiş. En iyisi taze sıkılmış portakal, mandalina suyuyla birlikte almakmış demir hapını. Denk gelirse güzel olur tabi. Bir de süt, yoğurt demir emilimini engellermiş. Bu yüzden süt, yoğurt tüketeceksem eğer demir hapını en az 1,5 saat önce ya da sonra almaya özen gösteriyorum.