5 Ekim 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 12. Hafta!

Hamileliğin başından beri günde 2,5 – 3 litre su içiyorum. Doğal olarak sürekli tuvaletteyim. Hafta içi bir gün anneme uğramıştım çekimden eve dönerken. Yarım saat oturdum annemde ve üç kez tuvalete girdim :) Gündüz evde falan neyse de gece çok zor oluyor. Uykulu uykulu yataktan kalkıp tuvalete gitmek tam bir eziyet. Bu yüzden akşam belli bir saatten sonra sıvı almamaya çalışıyorum.

İnsanlar doğal olarak babamızın ne hissettiğini merak ediyor. Fakat ben bile henüz merak dışında bişi hissedemezken adam ne hissetsin! Ortada hareket eden bir göbek de yok henüz :) İkimiz de gayet sakin bir bekleyiş içerisindeyiz.

Gebelik.org’da bu hafta bebeğinizde oluşan değişiklikler başlığında yazan cümle şu; “Bebeğin tüm organları artık oluşmuştur. Bu haftadan itibaren yapısı ve işlevleri belirlenmiş olan organlar artık hacim olarak büyümeye başlarlar.” Nasıl bir mucizedir bu! Minicik bir şey fakat tüm organları oluşmuş :)