19 Ekim 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 14. Hafta!

Hafif sayılabilecek bir soğuk algınlığı geçiriyorum. Bir halsizlik var ve sürekli uzanmak istiyorum. Burnum akıyor sürekli, evde, arabada her yerde yanımda bir rulo tuvalet kağıdıyla geziyorum :) Bir de hapşırık! Ve her hapşırıktan sonra sağ gözümde bir seğirme başlıyor, 6-7 saniye sürüyor :) Bir aydır falan var bu durum, çok enteresan. Hapşırınca, esneyince, çok gülünce sağ göz kapağım atmaya başlıyor. Yanımda birileri varsa görmesinler diye başka taraflara dönüyorum :) Çok saçma bir durum anlayacağınız :)

Bütün bu halsizliğimle bu hafta üç düğün çektim. Çok yoruldum. Kuaför çekimleri özellikle çok yoruyor. Saç, makyaj yapılırken neredeyse sabit bir şekilde uzun süre ayakta durmak zorunda kalıyorum çünkü ? Dış çekim hareketli, daha bir tantanalı olduğu için daha çabuk geçiyor sanki, bitince derin bir oh çekiyorum :)

Bu arada geçen hafta başladığım demir hapı kabızlık olarak geri döndü bana. Doktorumu aradım hemen. Bana kabızlık için bir şurup verdi. Neyse ki düzenli kullanımda sıkıntı ortadan kalktı.