18 Nisan 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 40. Hafta!

Bu hafta Cuma ve Çarşamba olmak üzere iki kez doktor kontrolüm vardı. İlkinde herşey geçen haftaki gibiydi ve Çarşamba günü görüşelim dedi doktorumuz. İkinci kontrolde doktorum Erdal Candan “doğum kanalına inmedi hala, bu saatten sonra daha fazla beklemek senin için sıkıntı olabilir, bebeğin kilosu da artıyor sürekli, benim fikrim yarın sezaryen yapmak Tuğba” dedi. Normal doğumu çok istememe rağmen doktoruma sonsuz bir güvenim olduğu için hemen ve tereddütsüz “peki” dedim.

O ana kadar hep normal doğum üzerinden gittiğimiz için anestezi hakkında hiçbir şey konuşmamıştık doktorumla. Erdal Bey "seni uyutmam" dedi. Spinal anestezi istediğini söyledi ve anestezi uzmanını arayıp eşimle benim geleceğimizi haber verdi. Anestezi uzmanı bana bir takım sorular sorup notlar aldı. Spinal anestezi hakkında bilgilendirdi. "Doğum fotoğrafı çekimlerinde yüzlerce kez gördüğümü" söyledim kendisine, "e anlatmama gerek yokmuş" dedi gülümseyerek... 40 haftayı bitirdim böylece. Yarın (tam 41. haftaya başladığımız gün) doğuma gelmek üzere ayrıldık hastaneden.

Doktordan sonra Banu'nun mağazasına bıraktı beni sevgilim. Banu'yla mağazaya yakın bir mekan olduğu için  Tchibo'ya kahve içmeye gittik. Uzun uzun sohbet ettik. İş çıkışı sevgilim yanımıza geldi. Sonra can dostum Belgin de bize katıldı. Doğumdan bir gün önce sevdiğim insanlarla birlikte vakit geçirmek iyi geldi... Sonra sevgilimle pizzacıya gittik :) Güzelce karnımı doyurduktan sonra evimize geldik. Şu satırları yazdıktan sonra ayaklarımı uzatıp televizyon seyredeceğim :) Yarın büyük gün...