29 Mayıs 2012 Salı

Derya ve Onur Evlendi!

Hamilelik ve doğum sonrası işe dönüşüm bu harika çiftle oldu! Ocak ayında Derya beni aradığında altı aylık hamileydim henüz. Düğün tarihi söyledi ve ben ona o tarihte ne durumda olacağımı bilemediğimi söyledim :( Sonuçta ilk kez doğum yapacağım için ne kadar sürede toparlanırım, işe ne zaman başlarım bilemiyordum. Derya doğumun yaklaştığı günlerde beni tekrar aradı ve bana "düğün fotoğraflarımı sizin çekmenizi istiyorum, bu yüzden başka bir fotoğrafçıyla anlaşmayacağım, lütfen o günü bana ayırın" dedi. Ben de ona eğer o tarihte çekim yapabilecek durumda olursam onun düğün fotoğraflarını çekeceğime, başka bir çekim kabul etmeyeceğime dair söz verdim. Allah yardımcımız oldu, oğlum sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi ve ben o gün tam bir aylık anne olarak Derya ve Onur'un düğün öncesi dış mekan çekimini gerçekleştirdim :)

Aylarca ara verdikten sonra Derya ve Onur'la işe geri dönmek benim için çok büyük bir mutluluk oldu. O kadar sevdim ki bu çifti anlatamam. Onur eğer bu satırları okuyorsan, yemin ederim seni de sevdim ama Derya'yı çoooooook daha fazla sevdim :) Onur'un sayesinde en çok güldüğüm ve en eğlendiğim çekimlerden biri oldu ;) Bir ömür boyu mutluluk ve aşk diliyorum Derya ve Onur'a :))


Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari