11 Nisan 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 39. Hafta!

İdrara çıkma sıklığım çok arttı bu ara. Günde 2,5 litre su içiyorum. Fakat oğlum mesaneye baskı yaptığı için zırt pırt tuvalete gidiyorum. Tuvaletten çıkalı 10 dakika olmuşken tekrar çişim var gibi hissediyorum ve hemen yine tuvalete gidip bir kaç damla daha yapıyorum. Geceleri neyse ki o kadar sık olmuyor. Ama kesin bir defa tuvalete gidiyorum.

Bu ara (aslında son 2 haftadır) geceleri daha sık uyanır oldum. Fakat bundan bir şikayetim yok. Kötü olansa gece uyanınca 2-3 saat uykuya dalamamak! Her gün olmasa da iki üç güne bir oluyor. Gece 01:00’den 05:00’e bazen, bazen 03:30 – 06:30 arası, bazen 04:30’dan sonra hep uyanık oluyorum. Yatakta sıkıntıdan patlıyorum. Bazı geceler dayanamayıp kalkıyorum, bilgisayar başına geçiyorum. İnternette gez, oyun oyna nereye kadar tabi! Çok sıkıcı çoooook !

Bu hafta kontrolümüzde suyumun azalmadığını, hala oğlum için yeterli miktarda olduğunu söyledi doktorumuz. Yani Pazartesi, Salı hastaneye yatış durumuna gerek yokmuş. Bu haftayı da rahat geçirebileceğimi söyledi. Bebeğin hareketlerini çok iyi dinlemem gerekiyormuş. Bebekte ya da kendimde farklı bir şey hissettiğim anda kendisini aramamı söyledi. Eğer sancı gelmezse bu hafta, Cuma günü tekrar doktor kontrolüne gideceğiz. “Artık bir sonraki görüşmemiz doğumda olur” diyor doktorum.