4 Nisan 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 38. Hafta!

Bu haftaki kontrolde doktorumuz “Haftaya Cuma tekrar bakarız, eğer suyun azaldıysa Pazartesi, Salı yatışını yapar, sancı başlatıcı yöntemlere başlarız” dedi. Heyecandan kalbim yerinden fırlayacaktı. Pelvik muayenemi yaptı ve oğlumun şu an sıfır noktasında olduğunu söyledi. Şöyle açıklayabiliriz bunu; http://www.mumcu.com/html/article.php?sid=529

Pelvik muayene öncesi doktorumuzla konu hakkında konuşurken “Bu kısım beni biraz geriyor” dediğimde doktorun yüzü bir anda değişti tabi :) “Pelvik muayene bizim için önemlidir, anne adayının normal doğum esnasında nasıl olacağının, bize yardımcı olup olmayacağının ciddi bir göstergesidir bizim için. Eğer bu noktada gerilirsen daha sonra ne yaparız Tuğba?” dedi. Neyse doktorumun tavsiyesiyle ben derin bir nefes alıp kendimi serbest bıraktım mümkün olduğunca. Gerçekten çok kısa süren muayene sırasında sadece tek bir an küçük bir “ah” çıktı benden. Gayet iyiydim yani. Doktorum da “Bu kısım beni geriyor diyen biri için çok çok iyiydin” dedi :)

Doktor kontrolünden çıktıktan sonra biraz gerildim. Sebebi de artık çok rahat gezemeyecek olmam :) Bir korku geldi bana. Ya yolda falan, yani ev dışında bir yerdeyken suyum gelirse! Umarım böyle bir şey olmaz. Umarım zaman içinde artarak düzene binen sancılarla başlarız doğuma :)

Bu hafta tatlı isteğim tavan yaptı. Aslında tatlı demeyelim, çikolata diyelim. Hatta direk isim vereyim; Tadelle! Varsa yoksa Tadelle benim için. Günde 10 tane yiyebilirim :) Markete her gidişimde üç beş tane alıyorum. Bana birisi gelirken “İstediğin bişi var mı?” diye her sorduğunda Tadelle diyorum. Mutfak dolabında bir kutum var, içine bir sürü Tadelle stokladım :)