28 Mart 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 37. Hafta!

Artık son düzlüğe girdiğimiz bu hafta fiziksel semptomlar tavan yapmış durumda. Ve ben çok şükür ki hala kendimi çok iyi hissediyorum. Gece yatarken yanlarımın uyuşmasından dolayı sürekli uyanıp dönsem de, dönerken zorlansam da, oturup kalkmak artık biraz daha ağrılı bir hal alsa da çok mutluyum. Oğlum içimde hareket ettikçe, dizler, tekmeler savurdukça, kasıklarıma doğru küçük yumruklar attıkça kendimi çok daha iyi ve mutlu hissediyorum!

Bu haftaki doktor kontrolüne gittiğimizde çooooook sevdiğim Kuzey bebeğimin annesi çok sevgili arkadaşım Fatoş’la karşılaştık. Onunla sohbet etmek, Kuzey’i dinlemek, Kuzey’in doğum anını anmak çok iyi geldi bana :) Biz sohbet ederken oğlum kıpır kıpır hiç durmuyordu içeride :) Doktorumuz NST’ye alalım seni dedi. Hemşire probları karnıma yerleştirirken oğlum hemşire ablasının eline doğru tekmeler savuruyordu :) Fakat NST’ye bağlanır bağlanmaz uyudu! Tam 20 dakika boyunca, babası başında bi sürü dil dökerek, arada sağdan soldan hafif hafif bastırarak uyandırmaya çalıştık. Bana mısın demedi. Ne zaman ki NST’den kalkıp doktorun odasına geçtik paşam coştu. Tekmeler, gerinmeler, dönmeler… :) Küçük inatçı keçi!

Bu arada NST’de sancı görünmediği ve benim de hiç sancı hissetmemem sebebiyle doktorumuz pelvik muayeneyi haftaya bıraktı.