14 Mart 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 35. Hafta!

Eşimin bir kaç haftadır süren yoğun ısrarları nedeniyle bu hafta hastane çantamı hazırladım. Aslında o çok fazla söyleyince korktum biraz da, şimdi sancı falan tutar gecenin bi vakti, çantam da hazır olmaz, bi de o gerginlik ve “ben söylemiştim” durumu olmasın dedim :)

Bebeğe dair çok fazla bir şey koymadım küçük valizime. (Acıbadem’de doğum yapacağım için bebekle ilgili bez, hastane çıkışı gibi şeylere gerek yok. Hepsini hastane temin ediyor. Ben Acıbadem'de verilen bebek giysilerini çok beğendiğim için bendeki hastane çıkışlarından götürmeyeceğim.) Örnek olması açısından yazıyorum valizimdekileri:

- İki adet pijama (gecelikle çok rahat edemeyeceğimi bildiğim için önü düğmeli, pamuklu, rahat iki pijama aldım kendime)
- Göğüs pedi, göğüs ucu kremi (lansinoh), göğüs ucu çıkartıcı (lansinoh)
- Saç fırçası, toka, diş fırçası, diş macunu, rulo havlu, ıslak mendil
- Emzirme sütyeni, çorap, iç çamaşırı, terlik
- Bebek için battaniye, emzik

Bu arada artık sevgilim araba kullanmama izin vermiyor. Haklı olarak endişeleniyor tabi. Bir de artık koca göbeğim direksiyona değiyor :) Bu yüzden rahat edemiyorum araba kullanırken.