7 Mart 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 34. Hafta!

Bu hafta oğlumun yatağı ve dolabı kuruldu. Kesinlikle çok tatlılar :) Zürafası, maymunu, aslanı, kuşları var mobilyalarının üzerinde :) Baktıkça heyecanlanıyorum. İçim içime sığmıyor! Burada mı yatacak diyorum içimdeki küçük adam :)

Mobilyalar kurulunca sıra alınan eşyaların ve kıyafetlerin yerleştirilmesine geldi. Ben bugüne kadar oğlum için Mothercare’de görüp bayıldığım 2’li alt üst takım almıştım. Geri kalan kıyafetlerin bir bölümü arkadaşlarımdan hediye olarak geldi. Fakat yüzde 70’i annemin aldıkları :) Annem hamile olduğumu öğrendiği hafta alışverişe başladı! Durdurmak ne mümkün. Annemden poşetler dolusu kıyafet ve gerekli (ilk kitabı, ilk çıngırağı gibi :) bir takım eşyalar getirdik evimize. El kadar bir ton kıyafeti var şimdiden aslanımın :) O kıyafetlerin hepsi özel deterjanı ve yumuşatıcısıyla yıkandı. Bu arada fikir vermesi açısından söylüyorum; benim bu konudaki tercihlerim Omo Baby ve Yumoş Baby oldu. Alezler, nevresim takımları, çarşaflar, çoraplar, tulumlar, bodyler, yorgan ve battaniyeler… Birkaç gün sürdü tabi tüm bunların yıkanıp iyice kurutulması. Sonra tek tek ütülendi herşey. O el kadar kıyafetlerin, çarşafların, vs. hepsini dolabına ve çekmecelerine yerleştirildi. Kıyafet olarak 0-3 ay da var, 3-6 ay da, 9-12 ay da… Bedenlerine göre ayırdım hepsini. Çok ileriki aylarda ihtiyacımız olacak her şeyi hurca yerleştirip öyle kaldırdık dolabına. Elimin altında olması gerekenleri ise yatağın yanındaki çekmeceye yerleştirdik. 

Bu hafta doktor kontrolümüz vardı. Küçük aslanım 2290 gr. olmuş maşallah :)