29 Şubat 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 33. Hafta!

Çok büyük bir iştah patlaması yaşıyorum! Daha doğrusu ara ara iştah patlaması nöbetleri geçiriyorum. Çünkü her an bir şeyler yeme isteği olmuyor. Fakat bir an geliyor ki gözümün önünden neler neler geçiyor. Sürekli yemek bloglarında dolaşıyorum, tariflere, fotoğraflara bakıyorum ve ağzımın suları akıyor. Börek ve poğaça türevleri favorim. Bir de yoğun çikolatalı tarifler! Bir akşam yemek sonrası (ki daha sofrada oturuyoruz) “Bir bu kadar daha yiyebilirim” dediğimde gözleri kocaman ayrıldı Uras’ın babasının :) “Ya ben güne falan mı girsem, her gün birine gider börek poğaça yerim” dediğimde sandalyeden düşecekti adamcağız :) Sürekli yemekle ilgili planlar yapıyorum. Şunu da yapsam, anneme söyleyeyim bunu da yapsın, ben sürekli yiyeyim :)

Geceleri biraz uyku problemim oluyor. Sadece sağ ve sol yanıma yattığım için bir süre ne tarafa yatarsam o tarafım uyuşup ağrımaya başlıyor. Bu süre bu hafta genelde yarım saatti :) Yani yarım saatte bir uyuşmadan/ağrıdan uyanıp diğer yanıma döndüm! Şunu fark ettim ki eğer o gün tuzu biraz kaçırdıysam akşam bu bana yanlarımın uyuşması olarak dönüyor. Pazar günü şalgam içtim mesela ve o gece uyuşmaktan uyuyamadım!