1 Şubat 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 29. Hafta!

Hafta başında doktora gittik. Oğlumun yüzünü kısa aralıklarla görebildim. Çünkü kendilerinin elleri ayakları hiç durmadı ve sürekli elleriyle yüzünü kapattı, arada elini çektiği anlarda ne görebildiysek artık. 2 haftada 155 gram almış tosunum maşallah, 1260 gram olmuş :) Doktorumuz normal doğumla ilgili bilgiler verdi. Benim çok korktuğum epizyotomiye her zaman gerek olmadığını, açılma yeterli olursa buna hiç gerek kalmayacağını ya da çok küçük bir kesi ile atlatabileceğimi söyledi. Bacaklarımda geceleri oluşan kramplar için de magnezyum yazdı.

Karnımda oluşabilecek çatlaklara karşı üç aydır yağ sürerek önlem alıyordum. Fakat son bir aydır bu yağ sürme işini çok düzene bindirdim. Yılbaşından önce aktardan kayısı, susam ve badem yağı aldım. 500 ml.lik Johnson’s Baby Oil ile karıştırdım. Her sabah-öğle arası karnıma, çatlaması ihtimali yüksek yerlere sürüyorum. Akşamları da Bella B. Marka çatlak kremini sürüyorum. Günde de 2-2,5 litre su içince sanıyorum nemsiz kalmıyordur cildim. Zaten bu çatlaklar konusunda şunu net biliyorum ki, tamamen cildin yapısıyla alakalı bir durum. Ben yağlarımı, kremimi sürerek önlemimi alıyorum yine de.