22 Ocak 2012 Pazar

Birce Doğdu :)

Birce benim hamileyken fotoğrafını çektiğim son bebek :) Oğluma tam 6 aylık hamileydim Birce doğduğunda. Annesi Ayça ile doğumdan önce defalarca telefonla konuştuk. Bana her telefon görüşmemizde çekimle ve ameliyatla ilgili sorular soruyordu heyecanlı heyecanlı. Hatta birinde "doğuma girerken makyaj yapmama izin verirler mi, makyajsız fotoğraf çektirmek istemiyorum da ameliyathanede" dedi :)) Ben de ona hafif bir makyaj yapabileceğini fakat zaten ameliyathane içinde kendisinin en fazla üç dört kare fotoğrafı olacağını, asıl fotoğrafı çekilecek olanın bebek olduğunu söyledim ;) Ayça ile tanışmak doğumun olduğu güne kısmet oldu. Gördüğüm en heyecanlı, en kıpır kıpır, en konuşkan anneydi Ayça. Hatta ameliyat esnasında bile hiç susmadı diyebilirim :) Doğuma Birce'nin babası Buğra da girdi. Eğlence havasında geçen bir doğum oldu ve kızları Birce'yi birlikte kucakladılar :) Çok mutlu, keyifli bir hayat diliyorum Birce, Ayça, Buğra ve kedileri Vicky''ye :)

12 Ocak, saat; 18:28 / Dr. Selçuk Gürbüz / Özel Adana Ortadoğu Hastanesi




Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari