18 Ocak 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 27. Hafta!

Bu hafta doktor kontrolüm vardı. Yakışıklı oğlumu gördüm ekranda :) O eller kollar hiç durmuyor maşallah kıpır kıpır. Doktora giderken artık oğlumu göreceğim için çok heyecanlanıyorum :) Giderken de oğluma bir çikolata ısmarlıyorum ki uyumasın, kendini göstersin bize diye. Fakat inadı tuttu mu tövbe göstermiyor yüzünü :)

6. ayı bitirdiğim bu hafta itibariyle tam 10 kilo almışım. Biraz fazla tabi bu. Fakat bir iştah patlaması yaşıyorum. Sürekli bişiler yemek istiyorum. Kontrol edemiyorum açıkçası kendimi. Neyse ki yediğimle bi tek kendimi beslemiyorum. Oğlum tam 1105 gram olmuş :) Benim göbek deliğim baya içe gömüktür normalde :) Ama artık neredeyse düze yakın görünüyor. Sanıyorum 1-1,5 aya kadar da pörtler dışarı :) 32 yıldır içe gömülü deliğin şimdi düz durması bile o kadar garip geliyor ki! Göbeğimi yağlarken özellikle parmağım falan göbeğime her değdiğinde durup bi kaç saniye inceliyorum bu halini…

Bu arada ilk kez bebeğime bir kıyafet aldım! Hediyeler geliyor zaten şimdiden, annem de gerekli kıyafetlerin çoğunu aldığı için ben bugüne kadar kıyafet almamıştım hiç. Fakat Mothercare’de gördüğüm ikili kırmızı alt üst takımları gördüğüm anda bayıldım. Mağaza indirimdeydi bi de, yüzde elli iskontolu almak çok da keyifli oldu :)

Bu hafta bir doğum daha çektim. Dünya güzeli bir kız doğdu :) Adı Birce. Uslu uslu poz veren bebeklerdendi o da :) Pozitif gözlemler, hikayeler çok iyi geliyor bu ara bana. Bu bebeler doğdukça oğlum beni daha çok heyecanlandırıyor.