4 Ocak 2012 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 25. Hafta!

Bu hafta yeni yılı kutladık. Sevdiklerimle çok güzel bir gece geçirdik bizim evde. Oğlum gecenin ilerleyen saatlerinde bize şov yaptı :) Karnımı tekmeleriyle sallayıp durdu. Bir ara dört kazık kadar insan diktik gözümüzü karnımı izledik :) Her tekmede çocuklar gibi sevindik bir de!

Yeni yılın ertesi günü ben kendimi yemeğe adadım diyebilirim. Ondan da yesem, canım bunu da istedi diye tüm Pazar günü yemediğim şey kalmadı. Akşam da doğal olarak şişmiş mideyle yattım. Gece saat üçte dayanılmaz bir mide yanmasıyla uyandım. Mide gazına alışmıştım da ben hayatımda böyle bir şey yaşamadım. Sağa dön, sola dön, kalk otur, tek yastık, iki yastık, üç yastık… Yok arkadaş, uyku yok! Yatağın ortasındayım, elimde telefon, internetten bakıyorum; mide yanması için yapılabileceklere. Birkaç yudum soğuk süt iyi gelir yorumu var bir çok yerde. Hemen kalktım doğru mutfağa. Üç – dört yudum süt içtim. Geldim tekrar yatağa, 3 tane yastıkla mümkün olabilecek en rahat pozisyonu aldım. Bu gibi zamanlarda sol tarafa yatmak mantıklıymış. Sağa yatıldığında mide daha fazla sıkışırmış, ki bunun doğru olduğuna yemin edebilirim. Çünkü ne zaman sağ tarafıma yatsam daha şiddetli bir yanma ve yanında bir de sağlam hissedilen mide ağrısı oldu. Artık midemi bu kadar doldurmamayı düşünüyorum..

Yılbaşında oğluma şahane bir hediye geldi! Harika iki adet hayvanlı, havlu çorap. Biri koyunlu, bildiğin bacakları falan var. Diğerinin de bilek kısımlarında birer koca kurbağa kafası! Basınca vraklamaya başlıyor ama nasıl güzel bir vraklama! Oğlumdan çok bana hediye oldu aslında bu. Çünkü gidip gelip basıyorum kurbağalara, ev sazlığa döndü :) Oğlan gelene kadar bozmazsam iyi!