30 Eylül 2011 Cuma

Yeni Favorim Kryolan!

Düğün fotoğrafları çekimleri sıklıkla kuaförde başlıyor. Gelinin makyajının, saçının yapılması, gelinliğini giymesi ve tüm diğer ayrıntıların fotoğrafını çekiyorum. Bu aşamalardaki gözlemlerime dayanarak söylüyorum; iyi bir makyözü olan ve makyaja gereken önemi veren kuaförler kaliteli malzeme kullanıyor. Seçimleri de genelde Kryolan oluyor. Bu vesile ile ben de tanışmış oldum Kryolan ürünleriyle :)


Normalde çok fazla makyaj yapan biri değilim. Hatta gelin makyajımı yapan makyöz bile "Yaptığım en sade gelin makyajı" demişti :) Benim için makyaj = göz kalemi demek genelde. Bu sebepten en sık satın aldığım makyaj malzemesi de göz kalemi oluyor. Sert çizgilerden hoşlanmadığımdan göz kalemini dağıtmak için (Smoke Eyes hesabı :) iyi bir fırçaya da ihtiyacım vardı uzun zamandır. Çünkü aplikatör denilen aparatla göz kalemini istediğim gibi dağıtmam mümkün olmuyor.


Kryolan'ın göz kalemi piyasadaki en uzun göz kalemiymiş, satış temsilcisi öyle söyledi. (Bu arada Gazipaşa Mado'nun sokağında geçtiğimiz aylarda açılan Kryolan Shop'tan yaptım alışverişimi.) Göz kalemi tam 17,5 cm. Fırçaları samur uçluymuş. Kalemi uyguladıktan sonra kolayca dağıtabiliyorum.

Allık 10 numara bir ürün. Benim bir allıkta aradığım en önemli özellik ışıltılı olmamasıdır :) Aslında genel olarak tüm makyaj ürünlerinde ışıltıdan uzak durup matı tercih ederim. Kryolan allık tam istediğim gibi; sıfır ışıltı parıltı!

Bu ürünlerin fiyatlarını da yazayım tam olsun :) Fırça 25 tl. Allık 33 tl. Göz Kalemi 20 tl. Fiyatlar pahalı mı, değil mi? Sanıyorum ne ile kıyaslandığına bağlı olarak değişir bu..


Kryolan Shop'ta ücret karşılığı makyaj da yaptırılabiliyormuş. Profesyonel eller tarafından Kryolan ürünleriyle yapılan makyajın fiyatları da şu şekilde; Günlük makyaj: 80 tl. Gece Makyajı: 150 tl. Gelin Makyajı: 350 tl. İşte bu fiyatlar bana biraz yüksek geldi. Özellikle gelin makyajı fiyatı. 350-550 tl. arasında komple gelin saçı, makyajı vs. fiyat veren çok kaliteli kuaförler varken sadece gelin makyajı için 350 tl. çok mantıklı gelmedi bana.

Fakat ürünler gerçekten çok kaliteli, tavsiye ederim :)