21 Eylül 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 10. Hafta!


Son iki haftadır çaktırmadan artan mide gazı / yanması bu hafta iyice coştu. İki lokma yesem iki saat onun gazıyla uğraşıyorum. Gece uykuya dalmaya çalışırken bile 20 kere doğrulup o midedeki gazı çıkarmaya çalışıyorum. Mide rahatsızlığı nedir bilmedim ben hiç bu güne kadar. Ama şimdi gaz çıkaramayınca fena oluyorum.

Bu ara biraz baş ağrısı şikayetim oldu. Doktoruma danıştım, bana gebelik döneminde kullanılabilecek bir ağrı kesici yazdı. Çok dayanamadığım zaman içmeyi düşündüm ben de. Öyle her baş ağrısı sinyalinde hapa sarılmak yok yani. Fakat kuaförde başlayıp dış mekanda bitecek bir düğün fotoğraf çekimine gitmeye hazırlanırken bir baş ağrısı giriveriyorsa eğer, hiç bekletmeden içiyorum ilacımı. Çünkü biliyorum ki beklemek ağrıyı geçirmeyecek, daha çok artacak aksine ağrım…