28 Eylül 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 11. Hafta!

Bu hafta üç düğün iki doğum çektim :) Maşallah bana diyorum sürekli, popomu kaşıyorum :) Genel olarak enerjik bir hamileyim şimdilik, umarım böyle de devam eder. Mide bulantısı denen nanenin olmaması sanıyorum kendimi bu kadar iyi hissetmemi sağlıyor. Sadece mide yanması ve uyku hali ile gayet güzel idare ediyorum. Etrafımdaki insanlar (arkadaş çevresi, doğum fotoğraflarını çektiğim bebeklerimin anneleri  vs.) hamilelikleriyle ilgili farklı farklı şikayetlerini anlattıkça uzaydan gelmişler gibi bakıyorum onlara :) Çünkü ben hamile olduğumu unutacak kadar normal hayatımı sürdürüyorum. Allaha binlerce şükrediyorum.

Biraz bel ağrısı oluyor bu ara. Fakat durup dururken değil. Mesela herhangi bir iş yapıyorum diyelim, fiziksel olarak biraz yorulduğumda bel ağrısı olarak geri dönüyor bana. Fakat neyse ki dinlenmeyle geçen bir tür bel ağrısı oluyor bu.

Gebelik.org’da 11. hafta yazısında  “Bebekler annelerinin hamilelik döneminde daha çok ilgi duydukları gıdalara doğduktan sonra daha çok rağbet etmektedirler” diye bir cümle var. Çok ilginç geldi bana bu durum. Saçma sapan şeyler yemenin ne kadar yanlış olduğunu ispatı bence…

Bu hafta içinde benim doğum günümü kutladık. Artık vesile ne olursa olsun tutulan dilekler, kalpten geçenler hep aynı :)