18 Ağustos 2011 Perşembe

Hafta Hafta Gebelik - 5. Hafta!

Hamile kalmayı isteyen ve bekleyen bir kadınsanız eğer, eminim internette site site, forum forum dolaşıp tüm olası gebelik belirtilerini hatmetmişsinizdir :) Ben öyle yaptım, ordan biliyorum! Ve regl günüm yaklaştıkça vücudumu, hissettiklerimi, tepkilerimi yoklayıp durdum..

Ne reglim gecikmişti, ne başka bir şey ama ben üç gün arayla iki farklı gebelik testi yaptım. İlki Çin malı 3-4 liralık olanlardandı, ikincisi ise Predictor. İkisinde de ikinci çizgi biraz silikti. Forumlardan öğrendiğime göre ikinci çizgi eğer silik olsa bile varsa sonuç pozitif demekti :) Fakat garantici bir zihniyet olduğum için silik çizgi beni tatmin etmiyordu :)

Tatile çıkacaktık ve ben eğer hamileysem tatil öncesi doktora görünmek istediğim için daha fazla dayanamayıp Çarşamba sabahı koşa koşa gidip Beta Hcg testi yaptırdım. “Üç saat sonra alabilirsiniz” dediler ve o üç saatin ne kadar uzun bir süre olduğunu ben bilirim :) Üç saat sonra gidip sonucu aldım ve hamile olduğumu öğrendim! Elimde test sonucuyla o arabayı nasıl kullandım, nasıl sevgilimin ofisine gittim hatırlamıyorum :) Suratımda kocaman bir sırıtma görünce anında anladı sonucun pozitif olduğunu :) Hemen o gün randevu alıp doktoruma gittim. Sonucu görünce “Hayırlı olsun” dedi ve ekledi, “Cuma sabahı tekrar Beta Hcg yaptır, kandaki Beta Hcg’nin ne kadar yükseldiği de önemli”…  Beklediğim bir şeydi zaten bu. Cuma sabahı tekrar test yaptırıp çıkan sonucu doktoruma söyledim. Tatil dönüşü sağlık ocağında yaptırılmak üzere bir takım tahliller yazdı bana. Tatil için de “ıslak mayoyla oturma, denizden sonra hemen üzerini değiştir, kuru bir mayo giy” önerisinde bulundu. Ve canım kocamla biz uça uça çıktık tatile :)