31 Aralık 2013 Salı

2014'e doğru; Premier Jour...

Yılın ilk düğününü Mersin'de çektim bu yıl. Son düğününü ise 400 km. uzakta, Malatya'da, karlar içinde çektim. Bu yıl çooooook uzaklarda, Trabzon'da bile düğün fotoğrafı çektim. Yılın ilk bebeği 2013'ün ikinci günü doğan dünya güzeli Nil'di. Son bebeği ise Aralık sonunda dünyaya gelen Barlas oldu. Bu yıl da çok renkli çiftlerin fotoğrafını çektim. "Bu gelinle nasıl biter bu çekim" diye gerilmişken mesela, o çekim yılın en iyi, en neşeli çekimine dönüverdi! Üç buçuk sene önce doğum fotoğraflarını çektiğim Altan, abi oldu bu yıl. Kardeşinin doğum fotoğraflarını çekmek yine bana düştü :) Nişan fotoğraflarını çektiğim çiftler bu yıl birbirlerine "evet!" derken yine yanlarında ben vardım. Daha önce düğün fotoğraflarını çektiğim bir sürü gelin&damat bu yıl anne&baba oldu. Hayatlarının en güzel günlerinde hep yanlarında oldum ve çektiğim fotoğraflarla hikayelerini yazma şansını yakaladım.

Mucizeler gördüm bu yıl. Babamın "çok zor" denilen hastalığını hızla ve harika bir şekilde neredeyse yendiğine, "dua etmekten başka çare yok" denilen kuzenimin şimdi ikinci hayatını yaşadığına şahit oldum. Normalde hiçbir konuda beklemeye tahammülü olmayan ben, sanırım bu yıl en çok sabretmeyi öğrendim. Ömürlük dostluklar kurdum bu yıl. Otuzlu yaşlarımda tanıştığım ve hayatımda hep olmasını istediğim harika insanlar girdi hayatıma. Bu yıl, üç dört yıldır görüşmediğimiz eski dostlarımla kaldığımız yerden devam etmeye başladık, aynı içtenlikle. Oğlum yürümeye ve bıdır bıdır konuşmaya başladı bu yıl :) Yani mutlulukların en büyüğünü yine annesine Uras yaşattı aslında!

Premier jour.. Fransızca "ilk gün" demek. Ben ailemle, sevgilimle, oğlumla, dostlarımla, çok severek yaptığım işimle her günü "ilk gün gibi" yaşamak istiyorum bu yıl da. Size de tavsiye ederim. Bırakın olmuşu, bitmişi geride. Yüzünüzü güneşe çevirin. Bugün yılın son günü değil, uzun ve heyecanlı bir hayatın ilk günü olsun!