7 Ekim 2013 Pazartesi

Yusuf Burak Doğdu :)



En heyecanlı doğum hikayelerimden bir Yusuf Burak'ın doğumu... Güzel anne Ayla ile doğuma bir kaç hafta kala buluştuk. Çok güzel bir iletişim oldu aramızda. Hani hemen ısındığınız insanlar vardır ya. Ayla da öyleydi benim için. Sanki senelerdir tanıyormuşum gibiydi :) Ayla'nın da doktoru aynı zamanda benim de doktorum olan sevgili Erdal Candan'dı. İlk doğumu (Ahmet Burak beş yaşında ;) erken olmuş ve bu doğumunun da erken olma riski çok yüksekti. Bu yüzden ona beni istediği zaman arayabileceğini söyledim. Ayla'nın eşi Konyaspor'un başarılı kalecisi Kaya Tarakçı. Kaya maçlar sebebiyle kampta uzun zaman geçiriyor. Ayla da Adana'da annesinde kalıyordu. Ayla'yla planı yapmıştık biz; Gece sancısı başlar ya da suyu falan gelirse beni arayacaktı, ben onu alacaktım ve hastaneye birlikte gidecektik :))) Doktoru 30 Eylül tarihini verdiğinde beni aradı Ayla. Fakat şöyle bir durum vardı. 28 Eylül'de Trabzon'a düğün fotoğrafı çekimine gidiyordum ben! 29 Eylül akşamı dönecektim. Tesadüfe bakın ki Kaya'nın da 29 Eylül'de Trabzonsporla deplasmanda maçı vardı! Yani eşi de fotoğrafçısı da doğumdan hemen önce Ayla'dan çooook uzaktaydı :) Neyse ki Yusuf Burak bize sürpriz yapmadı ve 30 Eylül'ü bekledi doğum için. Yusuf Burak'a annesi Ayla, babası Kaya ve yakışıklı abisi Ahmet Burak'la birlikte uzun, sağlıklı bir hayat diliyorum...

30 Eylül 2013, saat; 10:17 / Dr. Erdal Candan / Acıbadem Adana Hastanesi










Ailenin yakın dostu, Adanaspor'un başarılı kalecisi Tolgahan Acar da o gün bizimle hastanedeydi. Sayesinde çekimler daha keyifli geçti :)



Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari