15 Ekim 2013 Salı

Nil ve Cem Evlendi!



Hayatımda gördüğüm en komik damattı Cem :) Nil ya da yanında artık kim varsa sürekli gülme halinde, Cem'le başka türlüsü mümkün değil çünkü. Düğün gününe doğru hava tahminleri yağış olasılığı gösteriyordu. Hatta bu olasılık günden güne artıyordu. Düğünün olduğu gün kuaförde Nil ile buluştuk. Hazırlık aşamalarını fotoğrafladık. Ben oradan düğün fotoğraflarını çekmeyi planladığımız dış çekim mekanına geçtim. Cem de kuaföre gelip Nil'i alacak ve yanıma geleceklerdi. Ben mekana gidip arabamı park edeli henüz birkaç dakika olmuştu ki yağmur atıştırmaya başladı. "Neyse arabada bekleyeyim, durur belki birazdan" diye düşünürken yağmur biraz hızlandı. Beş dakika içinde gök delindi desem yeridir! Yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyordu. Cem beni aradığında "bari akşama dursa da misafirler gelse, altınlardan olmasak" diyordu :))) Mecburen dış çekimi iptal ettik o gün. Balayından döndükten sonra hafta içi bir gün tekrar hazırlandılar ve yağmur, çamur, geç kaldım, yetişemedim derdi olmadan harika düğün fotoğrafları çektik.

Nil & Cem Atakay çiftine yuvalarından kahkahaların eksik olmadığı, mutlu, ömürlük bir evlilik diliyorum :)







Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari