8 Mayıs 2013 Çarşamba

Ata Doğdu :)

Bu yakışıklının annesi Canan benim çocukluk arkadaşım. Aynı sokakta birlikte büyüdük. Hayat ne güzel, şimdi ikimizin de birer oğlu var :) Canan yakın arkadaşım olduğu için, bir de tüm gebelik macerasında iletişim halinde olduğumuz için Ata'nın doğumu beni çok heyecanlandırdı. Hatta Canan'ın muhtemel doğum tarihlerine denk gelecek bir seyahatim vardı, her şey Ata'nın doğumuna göre planlandı! Sezaryen olacaktı fakat Canan da, doktoru da gününü beklemek istiyordu. Tam da istedikleri gibi oldu. Canan 3 Nisan sabahı beni aradı ve "suyum geldi, hastaneye geçiyoruz" dedi. Sesi gayet iyiydi. Hastaneye gittiğimde ise sancılar tavan yapmıştı! Çok geçmeden sezaryene aldılar ve kırmızı dudaklı, tombik Ata dünyaya geldi :) Uzun, mutlu, sağlıklı bir hayat diliyorum Ata'ya...

3 Nisan 2013, saat; 12:09 / Dr. Selçuk Gürbüz / Ortadoğu Özel Sağlık Hastanesi




Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari