14 Aralık 2012 Cuma

Yasemin Doğdu :)

Bir öğleden sonra bilgisayar başında çalışırken gelen telefondaki ses "Sancım başladı, hastanedeyim" diyordu. Saat 16:30'du ve o akşam yemeğe misafirim vardı :) Mesleğin cilvesi işte! Ortalama 1-1,5 saatte bir telefonlaştık Ayşin'le. Ebenin her kontrolünden sonra arayıp durum hakkında bana bilgi veriyordu. Misafirim geldi, yemeğimizi yedik, çaylar kahveler içildi, misafir gitti :) Gece saat 00:05'te evden çıktım. Son konuşmamıza istinaden, doğumun yaklaştığını düşündüm (yüzlerce doğumdan sonra artık aşağı yukarı bir tahminim oluyor normal doğumun zamanı konusunda ve genelde şaşırmıyorum) ve evde bekleyeceğime hastanede beklerim diyerek yola koyuldum. Arabadayken, henüz ilk ışıklara geldiğimde Ayşin aradı ve "hemşireler şimdi doktoru arayacak, sanırım yaklaştı doğum" dedi. Ona zaten yolda olduğumu söyledim ben de :)

Ben hastaneye ulaştıktan 15 dk. sonra doktoru da geldi. Muayene sonrası Ayşin doğumhaneye alındı. Çok kısa süre sonra da Yasemin dünyaya geldi :) Kadere bakın ki, Ayşin 12.12.12'de doğum yapmak istediğini doktoruna söylemişti ve planlı sezaryen istemişti. Fakat doktoru her şeyin yolunda olduğunu ve normal doğum konusunda bir engeli bulunmadığını söyleyerek bunu reddetmişti! Şansa bakın ki 11 Aralık öğleden sonra başlayan sancılarla 12.12.12'de bebeğini kucağına aldı Ayşin :)

12 Aralık 2012, saat; 01:36 / Dr. Nezihi Kurdoğlu / Ortadoğu Özel Sağlık Hastanesi



Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari