29 Kasım 2012 Perşembe

Kuzey Doğdu :)



365 km! Doğum fotoğrafı çekmek için katettiğim en uzun mesafe :) Bir de dönüşü eklersek 730 km. yol :) Tatlı Kuzey'in annesi İlknur bana bir gün "keşke bizim de doğum fotoğraflarımızı çekseniz" diye çoook güzel bir mail attı. Bu mailden sonra telefonlaştık zaten kendisiyle. Doğumun olacağı tarih belli olduğunda da o sabah hastanede buluşmak üzere sözleştik. Fakat dünyanın yolu. İlknur da ben de hiç istemedik erken doğum gibi bir sürprizi. Çünkü Adana-Şanlıurfa söz konusu mesafe. Ben gidene kadar 30 çocuk doğar :) Kuzey de doğum fotoğraflarının çekilmesini istemiş olacak ki planlanan gün ve saate kadar uslu uslu bekledi beni.

Doğumun olacağı gün, sabaha karşı saat 04:00 gibi yola çıktık sevgili kocamla. Saat 07:50'de hastanedeydim. İlknur'dan bile önce vardım hastaneye :) Onlar odaya yerleşince yanlarına çıktım ve çok güzel bir ekiple karşılaştım. İlknur ve Aykut çocuk doktoru bir çift ve zorunlu hizmet nedeniyle Şanlıurfa'da yaşıyorlar. Doğumda onları yalnız bırakmamak için İlknur'un kız kardeşi Emine (İstanbul'dan), en yakın iki kız arkadaşı Gülen (Muş'tan, ki o da çocuk doktoru) ve Melike (İstanbul'dan) de gelmişti. Tabi anneanne ve babaanne de oradaydı. Doğum saati gelince İlknur'la birlikte ameliyathaneye geçtik. Tabi ki çocuk doktoru olduğu için Aykut da oğlunun doğumuna girdi :) Ve Kuzey bütün yakışıklılığıyla dünyaya geldi...

Doğum sonrasında da iletişimimizin hiç kopmayacağı böyle güzel insanları tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum..

19 Kasım 2012, saat; 09:00 / Dr. Bülent Sezgin / OSM Ortadoğu Hastanesi






Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari