9 Ekim 2012 Salı

Seda ve Ahmet Evlendi!

Bu çekimi nasıl anlatsam bilemedim bak şimdi :) O kadar güzeldi ki her şey. Seda'm dünya tatlısı. Enerji inanılmaz, pozitif, güzel, sıcak kanlı, harika bir insan. Ahmet de nasıl cool :) Seda'mla nasıl da yakışıyorlar!

Seda'yla düğünden 1-1,5 ay önce tanıştık. Düğün gününe kadar her detayla ilgili konuştuk. Hatta Seda'nın kuaförünü bile ben ayarladım :) Trend Vision'da hünerine çok güvendiğim Aysel harika bir makyaj yaptı Seda'ya, sevgili arkadaşım Erkan da çok güzel bir saç taradı. Başta da belirttiğim gibi, Seda gördüğüm en enerjisi yüksek, pozitif insanlardan biri. Fotoğraflara da fazlasıyla yansıdı bu durum.

Dış çekim düğün fotoğraflarına gelince... Efsaneydi diyebilirim :) Çünkü yakın arkadaşları Çağatay ve nişanlısı Esra Trabzon'dan gelmişti düğüne. Ve Çağatay çekime damgasını vurdu :) Ben böyle güldüğüm bir çekim daha hatırlamıyorum! Seda ve Ahmet'e çooook içten mutlu bir hayat diliyorum. En doğru zamanda bebeklerinin de doğum fotoğrafını çekmeyi diliyorum :)












Çağatay ve güzel nişanlısı Esra'nın fotoğrafını da paylaşmadan edemedim. Bu arada sağdaki fotoğraf sanıyorum çekimin nasıl geçtiğiyle ilgili biraz ipucu verir :)



Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari