2 Ekim 2012 Salı

Burçin ve Ozan Evlendi!



Burçin ve Ozan'la tanıştığımız akşam çekim için anlaştık. Fakat yanlarından ayrılırken aklımda soru işaretleri vardı. İyi bir fotoğraf çekimi olacağından çok da emin değildim :) Çok iyi ifade edemiyorum aslında ama bazen böyle şeyler hissedebiliyorum, elektrik mi tutmuyor desem ya da bir şüphe, kafada bir "hayırlısı" oluyor :)

Çekim günü kuaförde Burçin'le buluştuk ve çok iyi hazırlık fotoğrafları çektik. Burçin umduğumdan daha rahattı ve gerçekten güzel kareler yakaladık. Dış çekime gelince; tek kelimeyle mükemmeldi. Gördüğüm ennnn uyumlu çiftti diyebilirim. Ozan'ın hiç durmadan konuşup bizi güldürmesiyle daha da şenlenen çekim, Burçin ve Ozan'ın uyumları, birbirleriyle olan iletişimleri ve yakınlıkları sayesinde benim için unutulmaz bir deneyim oldu. Sadece deklanşöre bastım desem çok da abartmış olmam. Çok fazla kurgusal poza ihtiyaç duymadan, en doğal halleriyle düğün fotoğraflarını çektim Burçin ve Ozan'ın. Bazen böyle süprizler olabiliyor mesleğimde. "Harika bir çift" diye düşündüğünüz insanlar çekim sırasında çok tutuk olabiliyor, endişeyle gittiğim bir çekimden mükemmel fotoğraflarla döndüğüm de ;)






Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari