23 Kasım 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 19. Hafta!

Son iki ay o kadar çok düğün ve doğum fotoğrafı çektim ki. Çok yoruldum haliyle. Doktorumuzun da onayını alarak hem dinlenmek, gezmek hem de bebeğimize alışveriş yapmak için İstanbul’a gittik. Benim için unutulmaz bir tatil oldu diyebilirim. Bol bol gezdim, güzel yürüyüşler yaptım. Tam da istediğim gibi, telaşsız, rahat rahat keyfini çıkardım İstanbul’un. Bebeğime de biberondan yan yatma yastığına, ateş ölçerden banyo süngerine kadar bir dolu şey aldım :)

Bu arada İstanbul’a gitmek için havaalanında check-in yaptırırken görevli “özel durumunuz var sanırım” dediğinde çok şaşırdım. Eşofman altı ve bir sweatshirt vardı üzerimde. “Belli oluyor mu???” diye sordum, gülerek evet dedi. Ben o ana kadar kimsenin anlamadığını düşünüyordum hamile olduğumu. Ne kadar mutlu oldum anlatamam :))) Kaç haftalık hamile olduğumu sordu ve hemen ardından pencere tarafından koltuk verdi bana ;)