9 Kasım 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 17. Hafta!

Bu hafta Kurban Bayramını yaşadık. Akrabaları ziplenmiş bir şekilde ilk günden gezip, bayramlaşma faslını çabucak bitirdik. Tabi bu ziyaretlerde konu hep benim hamileliğim oldu. Nasıl geçiriyorum, midem bulanıyor mu, cinsiyeti ne, ne zaman belli olacak… Başlı başına büyük bir gündem bu hamilelik. İkramlar daha da abartı oluyor tabi. “Sen iki kişisin, ye!” Bu kafayla 30 kilo alırım doğurana kadar! Mümkün olduğunca uzak duruyorum tatlılardan, çikolatalardan…

Bayramın ilk gününden sonra hep evdeydik. Bol bol film ve dizi izledik kocamla. Ne zamandır işten güçten izlemeye fırsat bulamadığımız filmleri sırasıyla seyrettik.

Bu hafta karın bölgemde oluşabilecek çatlaklar için bebe yağına başladım. Şimdilik duştan hemen sonra kurulanmadan, ıslak karnıma uyguluyorum. İlerleyen dönemde her gün kullanmayı planlıyorum. Kozmetiklerle aram oldum olası çok iyi olmadığından, bir de gebelik sebebiyle kozmetik olan her şeye daha bir önyargıyla baktığımdan tercihim Johnson’s Baby Oil.