31 Ağustos 2011 Çarşamba

Hafta Hafta Gebelik - 7. Hafta!

Uyku hali çok fena bir şeymiş. Normalde de severim zaten uykuyu. Fakat bu ara biraz artış var. Biraz da halsizlik. İkisi birleşince özellikle öğleden sonraları iyice mayışıyorum. Sürekli esniyorum :) Sabah, öğlen, akşam… Bulduğum yere kıvrılıvermek, tatlı tatlı uyumak istiyorum. Mide bulantım yok çok şükür. Her gebelikte mide bulantısı olmayabiliyormuş zaten. Anormal bir durum mu diye önce bir şüphelendim fakat biraz araştırınca normal olduğunu öğrendim :)

En büyük şikayetim göğüslerimdeki ağrı. Regl olmaya yakın ağrı olurdu zaten göğüslerimde fakat şimdiki onun en az 5 katı bir ağrı. Kesinlikle yüz üstü yatamıyorum. En sevdiğim uyku pozisyonudur halbuki. Gerçi yan yatmaya da alıştırmam gerek kendimi. Zira birkaç ay sonra karnımdan dolayı yatamayacağım zaten yüz üstü :)