27 Mart 2017 Pazartesi

Burcu ve Utku Evlendi!

İyi ki blog var! Çünkü bazen bazı çiftlerin neredeyse tüm fotoğraflarını paylaşmak istiyorum :) En sık paylaşım yaptığım yer instagram hesabım. Ama işte orada da bir çiftin kaç fotoğrafını paylaşabilirim ki? Alan / adet sıkıntısı olmayan caanım blogum imdadıma yetişiyor ve bu çok gülen, çok güzel gülen çiftin bir sürü fotoğrafını yayınlayabiliyorum..

Gülmekten fotoğraf çekememek diye bir şey var! Burcu ve Utku'yla yaşadım ben bunu :) Kuaförde başladık çekimlere ve iki farklı mekanda ben "böyle de çekelim", "şu tarafa bakalım", "ya şuraya da yürüyelim" dedim durdum ve akşamı ettik! Ay doğmuştu çekimi bitirdiğimizde ve onlar hala gülüyordu :) Burcu'nun gelinliği tarlatansız, abartısız, su gibi bir gelinlikti. Bu tarz gelinlikleri görünce çok mutlu oluyorum. Bir kere kişiye özel dikim gibisi var mı? Mügem Kumaş - İshak Selek seçmiş kumaşını ve Birsen Moda'nın ellerinden çıkmış bu harika gelinlik. Fotoğraflarını çekmek ayrı bir keyif oldu benim için.. Her şey bir yana, mutluysanız ve samimiyseniz inanın bana harika fotoğraflarınız olur. Burcu ve Utku'nun fotoğrafları da bunun kanıtıdır..









Daha fazla fotoğraf için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Adana düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Adana, Adana düğün fotoğrafları, Adana dış çekim düğün fotoğrafı, Düğün öncesi dış çekim, Düğün öncesi fotoğraf çekimi