6 Ocak 2015 Salı

Pelin ve Seçkin Evlendi!


Kıbrıs düğün fotoğrafları için kelimenin tam anlamıyla bir cennet! Ne şanslı bir fotoğrafçıyım ki Kıbrıs'ta muhteşem bir çiftin düğün fotoğraflarını çektim. Pelin, gelinliğinden çiçeğine, saç modelinden tacına kadar tam da istediğim gibi bir gelindi :) Seçkin ise hem yakışıklı hem de çekimde giydiği mestres(*) ile kesinlikle sıradışı bir damattı! Birbirlerine de ne kadar yakıştıkları fotoğraflarda görülüyor zaten :) Aksesuarlar, kıyafetler, arkadaşlar... Her ayrıntısı düşünülmüş ve çok iyi hazırlanılmış bir düğündü.

Kuaförde Pelin'in hazırlık fotoğraflarıyla başladığımız çekime Girne'de Bellapais manastırında devam ettik ve Lefkoşa'da Samanbahçe evlerinde çekimi bitirdik. Çok güzel karelerle döndüm evime. Bir de Pelin ve Seçkin çok uğurlu geldi bana :) Onların çekiminden sonra 2015 ajandama Kıbrıs randevuları yazmaya başladım! Çok mutlu, bol gezmeli, neşeli bir evlilikleri olmasını diliyorum! İnşallah daha çok görüşeceğiz ;)

(*) Mestres: Subayların resepsiyon ve davetlerde giydikleri resmi kıyafet. Pelin'in kuaförü: Lefkoşa Max Marine, Emrah Sezici.









Daha fazla fotoğraf için; www.instagram.com/tugbaolcer

Etiketler; Kıbrıs düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Kıbrıs, Girne düğün fotoğrafçısı, Bellapais düğün fotoğrafları, Lefkoşa düğün fotoğrafçısı