14 Kasım 2014 Cuma

Rengarenk 2014 Düğünleri :)

Uzuuuuun zamandır ihmal ettiğim canım blogumu 2014 düğünlerinin bir kısmını paylaşarak canlandırmaya karar verdim. Bu yıl da yine birbirinden renkli gelinler, damatlar, eğlenceli düğünler çektim... Lafı daha fazla uzatmadan fotoğraflarla anlatmaya başlıyorum 2014 düğünlerini :)

Gizem & Arda 
2014 Mayıs'ta evlendiler fakat fotoğraf çekimi için taa 2013 Kasım'da rezervasyon yaptırdılar. İyi ki de yaptırdılar. Çünkü 2014 itibariyle 17 Mayıs'ı soran sorana!




Zeliş & Ufuk 
Mersin'de düğünden üç gün önce yaptık çekimi. Çünkü ikisi de düğün günü fotoğraf telaşı, yorgunluk olmasın istedi. Düğün öncesi çekim olmasına rağmen ikisi de denize girdi ve harika kareler çıktı ortaya. Çekimden sonra gelinlik & damatlık kuru temizlemeye verildi. Düğün öncesi dış çekim nasıl olur diye düşünen, gelinlik kirlenir diye endişelenen çiftlere duyurulur :)




Pelin & Mehmet 
2014'ün en kalabalık düğün çekimlerinden biriydi :) Çekim boyunca yanımızda tam 16 arkadaşları vardı!




Tuğba & Cemil 
Bu kadar gülen bir çift daha hatırlamıyorum! Hala aklıma geldiklerinde yüzümde koca bir gülümseme oluyor :))) Dünya tatlısı bunlar! (Bu arada çekimi Tarsus'ta yaptık.)




Melek & Mehmet 
Melek ve Mehmet'in arabası efsaneydi! Melek'in ayakkabılarından, çiçeğine, arabasına kadar her şey pembeydi :)




Pınar & Emre 
Her sene Eylül ayına çok güzel gelinlerle başlıyorum! Gelenekselleşti artık benim için ;) Bu senenin 1 Eylül gelini de Pınar oldu! Pınar ve Emre çok tatlı, çok uyumlu, çok sakin bir çiftti. Gerçekten çok sevdim onları...




Deryaa & Ümit 
Mor çiçeklerine bayıldım Derya'nın! Damat Ümit de eski gelinlerimden Seda'nın abisiydi. Zaten hep böyle olur.. Aileden biriyle başlar sonra bütün sülaleyi çekerim :)))




Özge & Ferhat
Doğum günü gelinim Özge! 27 Eylül'de, benim doğum günümde evlendiler. Fakat o gün yağmur yağdığı için dış çekimi düğün sonrasına bıraktık. Balayından döndükten sonra Adana Atlı Spor Kulübü'nde çektik düğün fotoğraflarını...



Didem & Mehmet 
Bana böyle gelinlerle gelin :))) Didem ve Mehmet on numara birer insan evladı. Bu kadar mı tatlı olurlar, maşallah! Doğum fotoğraflarını da çekmeyi diliyorum :)


Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/tugbaolcerfotograf