30 Ocak 2014 Perşembe

Rabia ve Onur Evlendi!



Hep karda düğün fotoğrafı çekmek istemiştim, sonunda oldu :) 2013'ün son düğün fotoğrafını Malatya'da karlar içinde çektim. Rabia Trabzon'da bir doktor (ben bu satırları yazarken tayini çoktan Ankara'ya çıktı bile.) İnternette tesadüfen görmüş beni ve hemen mail atmış. Birkaç yazışmanın ardından beni aradı ve rezervasyon yaptırdı. Böylece yılın son günlerinde Rabia ve Onur'un düğün fotoğraflarını çekmek için yollara düştük ve Malatya'ya gittik. Hava çok soğuktu o gün. Kar yağmıyordu fakat bir gün öncesine kadar yoğun yağan kar her yeri bembeyaz yapmıştı. Orduzu adındaki ağaçlık bölgede yaptık çekimleri. Çekim sonrası Malatya'nın ünlü Şire Pazarı'na gitmek için Onur'a adres sorduk fakat Onur "tarifi boş verin, tanıdığım bir dükkan var orada, ben götüreyim sizi" dedi. Onur önde biz arkada Şire Pazarına gittik. Alışveriş boyunca yanımızdaydı. Sonra da yine Onur'u takip ettik ve bizi yemek için çok güzel bir yere götürdü. Bu kadar güler yüzlü, böyle misafirperver bir gelin&damat daha olamaz sanıyorum :)

Mesleğimin karşıma çıkardığı güzel insanlardı Rabia ve Onur. Ankara'da başlayacak yeni hayatlarında ve evliliklerinde onlara mutluluklar diliyorum...






Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari

Etiketler; Malatya düğün fotoğrafçısı, düğün fotoğrafçısı Malatya, Orduzu düğün fotoğrafları, Malatya düğün fotoğrafları