24 Temmuz 2013 Çarşamba

Yalın Doğdu :)


Şahit olduğum en güzel doğumdu Yalın'ın doğumu! Annesi Alev ile doğumdan bir süre önce telefonlaşmıştık. Normal doğum yapacağını söyledi. İrtibat halinde oluruz dedik karşılıklı. O akşam eşim ve oğlumla saat 19:30 civarı tam eve girerken Alev aradı beni ve "hastanedeyiz" dedi. Açıklık 3 cm.ydi henüz. "Gelişmelerden haberdar edin" dedim. "Allah bilir kaçta doğacak" diyordum ki saat 22:30'da Alev'in eşi Deniz aradı ve "açıklık 7 cm." dedi. Şoke oldum! Bu kadar hızlı olması pek alışık olduğum bir durum değil çünkü :) Hastaneye gittim, Alev, Deniz ve Süheyl Bey ile sancı odasında biraz sohbet ettik ve  ardından doğumhaneye geçtik. Hayatımda hiç bu kadar doğal, hızlı ve kolay bir doğum görmedim. Alev doğumhaneye geçtikten sonra gelen ilk sancıda ıkındı ve tek ıkınmayla Yalın dünyaya geldi :) O gece ilk emzirme fotoğraflarını çektikten sonra eve döndüm. Ertesi sabah çekimin devamı için tekrar hastaneye gittim. Yalın'ın abisi, (oğlumun adaşı :) 20 aylık Uras da geldi kardeşini görmeye. Yalın'ın dünyaya gelmesiyle, Uras, Alev ve Deniz daha güzel bir aile oldular... Onları tanımaktan, hikayelerinde yanlarında olmaktan çok keyif aldım :)


17 Temmuz 2013, saat; 23:12 / Prof. Dr. Süheyl Ökten / Acıbadem Adana Hastanesi








Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari