19 Şubat 2013 Salı

Tuğba ve Aslan Evlendi!

Yine bir düğün çekimi için yollara düştük sevgilimle! Tuğba ve Aslan'ın düğün çekimini Mersin'in Mut ilçesinde yaptık. Tuğba eczacı, Aslan da veteriner ve Mut'ta yaşıyorlar. Tuğba beni düğünden bir ay kadar önce aradı, bilgi almak için. Kendisine tüm detayları, çekim programımı, paketleri ve fiyatları içeren bir e-posta gönderdim. Hemen arkasından beni tekrar arayıp "Hesap bilgilerinizi verirseniz kaporayı havale ile göndermek istiyorum" dedi. Bu kadar hızlı oldu her şey! Telefonda çekim mekanı ile ilgili konuşurken daha önce hiç Mut'ta çekim yapmadığımı söyledim ve bu yüzden mekanı kendisinin belirlemesini istedim. Tuğba'nın ilk planı aslında Mut'a yakın yaylalık bir yerde çekim yapmaktı. Tarih 9 Şubat olduğu için kar yağmasını umuyordu ve karda istiyordu düğün fotoğraf çekimini. Hiç karda çekim yapmamıştım ve düşüncesi bile çok heyecanlandırmıştı beni. Fakat 9 Şubat'a kadar hava o kadar iyiydi ki, kar falan yağmadı. Hatta çekim günü güneş tepede pırıl pırıldı.

Düğünden bir kaç gün önce Tuğba beni arayıp çekimi Alahan Manastırı'nda yapmak istediklerini söyledi. Mut'a 15 km. mesafede, M.S. 5. yüzyılda inşa edilmiş bir manastır. Çekim saatinde Tuğba ve Aslan'la manastırda buluştuk Manastırın rakımı 1200. Döne döne çıkılan epey dik yokuş bir yolu var. Hiç sevmem bu tip yokuşları. Bu yüzden kocam arabayı kullanırken sindim diyebilirim koltuğa :)) Çok güneşli / ara ara bulutlu ve bol rüzgarlı bir havada, manastırın içinde ve dışında güzel bir çekim yaptık. Tuğba ve Aslan'a mutlu bir hayat, kendime de böyle farklı mekanlarda keyifli çekimler diliyorum :)))

Alahan Manastırı ile ilgili detaylı bilgi isterseniz şu linkle mevcut; bit.ly/K9KAAJ





Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari