9 Şubat 2013 Cumartesi

Kuzey Ata Doğdu :)

Öyle bir meslek ki benimki, her türlü insanla karşılaşıyorum mecburen. Düğün fotoğraflarını çekerken gelini bir bahane ile azarlayan damat da çıkabiliyor karşıma, doğumdan sonra makinemin bebeğe zarar vereceğini söyleyip beni odadan çıkarmaya çalışan babaanne de, "dış çekime bi kaç arkadaşımız da gelebilir mi, bi kaç kare onlarla da çekebilir misiniz" diye sorup "tabi ki" dediğimde 30 tane arkadaş/kuzen/akraba ile gelip hepsiyle tekli/ikili/üçlü kombinlerle fotoğraf çektirmek isteyen gelin de, prensese bağlamış, 40 karış suratla kocasına naz yapan anne de, "beni değil onları (anne&bebek) çek!" diye bana atarlanan baba da :)))

Ama ben istiyorum ki hep Ayça gibiler çıksın karşıma! Kuzey'imin annesi Ayça :) Çağdaş gibi babalar, Feyza gibi teyzeler, Mine Teyze gibi anneanneler, Leyza gibi kuzenler... Doğum öncesi Ayça'yla tanıştığım an çok ısındım ona. Doğumun olacağı güne kadar da zaten sürekli iletişim halindeydik. Normal doğum yapmak istediği için ne zaman olacağı belli değildi tabi. Her gün nerdeyse whatsapp'tan yazışıyorduk :) Pazartesi sabah doktoru Erdal Candan'ın önerisiyle hastaneye yatış yaptı Ayça. Sancı vardı ama azdı. O sabah aynı hastanede Prof. Dr. Cansun Demir'in bir doğumunu çekiyordum ben de. Çekimim bitince Ayça'nın odasına uğradım. NST'ye bağlıydı Ayça ve odada bir sohbet havası :) Gün içinde sürekli telefonlaştık. Ertesi sabah yine çekim için Acıbadem'e gittiğimde Ayça'ya uğradım. Sancılar şiddetini hissettirmeye başlamıştı artık. Fakat akşamı bulacaktı doğum. Öğleden sonra bir düğün fotoğrafı çekimim vardı. Ayça'yla ya da ablası Feyza ile sürekli telefonlaşıyorduk. Akşam saat 19:00'a doğru gittim yanlarına. Ayçacım artık sancılardan çok yorulmuştu. Gerekli açıklık olunca doğumhaneye geçtik birlikte. Doğuma Ayça'nın kuzeni Leyza da girdi ve her aşamada Ayça'nın elini tuttu, bildiğin doğum koçu oldu :) Dr. Erdal Candan'ın enerjisi, Leyza'nın desteği ve Ayça'nın içindeki büyük azimle Kuzey Ata saat 20:12'de doğdu. Gördüğüm en güzel bebeklerdendi :) Yakışıklı Kuzey Ata'ya, geniş güzel ailesiyle çok mutlu, sağlık, uzun bir ömür diliyorum :)

Not: Babasının özel ricası nedeniyle ancak bu kadar fotoğraf yayınlayabiliyorum :)

29 Ocak 2013, saat; 20:12 / Dr. Erdal Candan / Acıbadem Adana Hastanesi






Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari