12 Ocak 2013 Cumartesi

Nil Doğdu :)

Kasım ayının başlarıydı Ela beni aradığında. Mersin'de yaşadığını söyledi fakat doğum Adana'da olacaktı. Öyle şeker, öyle bıcır bıcır konuşuyordu ki, daha onu görmeden çok samimi gelmişti bana ses tonu :) Ocak 4 gibi görünüyordu tarih o zamanlar. Son hafta Ela beni aradı ve 2 Ocak'ta sezaryen olacağını söyledi. İtiraf ediyordum çok korktum yeni yıl gecesi sancısı tutar diye :) Neyse ki Nil bize sürpriz yapmadı ve 2012'nin son bebeği değil 2013'ün ilk bebeği oldu :)

Doğumun olacağı sabah hastaneye gittiğimde çok sıcak bir aile buldum karşımda. Ela tam tahmin ettiğim gibiydi. Eşi Gürkan da aynı kendisi gibi :) Hatta bence karı koca birbirlerine yüz olarak da çok benziyorlar ;) Bu yüzden Nil fena halde ikisine de benziyor :) Uzun, mutlu ve çok sağlıklı bir hayat diliyorum Nil'e :) 

2 Ocak 2013, saat; 09:06 / Prof. Dr. Cansun Demir / Acıbadem Adana Hastanesi




Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari