23 Ekim 2012 Salı

Vildan ve Gökhan Evlendi!

Vildan internette gezerken benim çektiğim düğün fotoğraflarını görmüş ve çok beğenmiş. Düğününe daha çok uzun zaman varken beni arayıp 13 Ekim'de dolu olup olmadığımı ve paketleri, çekim programımın nasıl işlediğini sordu. Ben kendisine telefonda ön bilgi verdim ve ardından tüm detayları içeren bir mail attım. Bir kaç gün sonra uzun zamandır görmediğim çok eski bir dostum olan Ebru aradı beni. Meğer Vildan, Ebru'nun abisi Gökhan'ın (ki kendisi de 10 küsür senelik arkadaşımdır :) nişanlısıymış. Vildan Ebru'ya "bir düğün fotoğrafçısı buldum, bayıldım fotoğraflarına" deyince Ebru direk "Kimmiş o" diye sormuş, aklından beni geçirerek :) Hoş bir tesadüf oldu hepimiz için :) Düğün günü kuaförde Vildan'ın düğüne hazırlığıyla başlayan fotoğraf çekimimiz, dış mekanda yaptığımız güzel çekimle sona erdi. Mutlu bir hayat diliyorum Vildan ve Gökhan'a...





Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari