29 Haziran 2012 Cuma

Beste ve Mete Evlendi!



Bu yazın doktor çiftlerinden biri daha; Beste ve Mete. Çekimin olduğu sabah oğlumun ikinci ay aşıları vardı. Ben aşıya gitmeden önce kayınvalidemin ısrarlı önerisiyle Uras'a bir çay kaşığı Calpol içirmiştim. Aşıdan sonra aylık rutin kontrolümüz için sevgili doktorumuz Billur Gülek'in yolunu tuttuk. Billur Hanım muayene esnasında "bazı anneler aşıdan önce ateş düşürücü ilaç veriyor bebeğe, bu da aşının reaksiyon göstermesini engelliyor ve aşı tutmayabiliyor" deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü! Utancımdan söyleyemedim de "o annelerden biri benim" diye. Doktor kontrolünden çıktıktan bir saat sonra Billur Hanım'ı arayıp "Benim haberim yokken kayınvalidem bir çay kaşığı Calpol vermiş Uras'a, bir sorun olur mu?" diye sordum. Kendisi de bana "Hiçbir şey olmaz, Uras'a ancak tam ölçek verirseniz ilaç etki eder" dedi. Ateşi olduğu zaman da bir çay kaşığının hiçbir işe yaramayacağını, tam ölçüsünde ilaç kullanmamız gerektiğini söyledi. Billur Hanım çooook güvendiğim bir insan olduğu halde ben çocuk konusunda takık bir tip olduğum için tabi ki rahatlatmadı bu beni :) Gelinim Beste de çocuk doktoruydu neyse ki :) Ve ben kuaförden dış çekime, gün boyu "Beste, bir şey olmaz değil mi, aşılar tutar değil mi?" diye sordum durdum :) Beste de bana doktorumuzun söylediği şeyleri tekrarladı çekim bitene kadar..

Yazın ortası olmasına rağmen yağmur atıştırıyordu o gün. Hatta kuaförden çıkıp AtoSev'e geçerken Özal Bulvarı boyunca şakır şakır yağmur yağdı. Neyse ki çekim mekanına tek damla yağmur düşmemişti. Evren bizden yanaydı :) Beste ve Mete'nin birbirleri ile olan uyumu ve gülen yüzleri sayesinde güzel bir çekim yaptık o gün. Hayatları boyunca şanslı ve mutlu olmalarını diliyorum...

Daha fazla fotoğraf için; www.facebook.com/DogumDugunFotograflari